Tuesday, March 29, 2011

it's me again..


Salam-salam...

Huhu..da lama x update..

Emm..actually aku baru jew usha tadi blog SUZAJUDIN..

oohh tekejut kau..dia post pasal blog kempetai yg x seberapa ni hah..
hah cam ni ah kot muka TERKEZUTTT aku...


ngeee..terharu lah..well..aku jd follower dia yg ke 200..

waaa..manyak gak ah tu kalo nk banding ngan aku yang baru merangkak..

thanks banyak2 lah yea...huhu..
okk saya sangat terharu..tima kasih yea suzajudin...


hmm sekarang ni aku tengah sibuk2 baca novel melodi kasih..

alaf 21..macam biasalah..cintan cintun nie..hehe..

biasalah..kempetai ed kan suka MEMBACA..ahahah..propa lah kau!!

Guess what??aku da macam terikot-ikot mood lam novel nie..

Sampai part yang sedey2..aku pon rasa moody je g kelas..

Nak sembang ngan kawan2 pon rasa x best jew..

Haishh..apa kejadahnye kau kempetai???

Imaginasi yang sangat melampau...ohhh HIPERBOLA..

Sudah2 lah kau kempetai..

Please get back to reality..

Kisah idop kau bukan macam novel tu pon..

Saje je tuh nak bagi orang yang baca syok@senyum sniri2..

Sampai roomate aku pon kata..

Eh kempetai..apasal sengih sorang2??oohh i takot lah duduk ngan u ni..

(Sally cakap cam tu kew??)

Oohh hiperbola lagi kempetai neh..

haaahhah...ok2..

i’ll be back..peace..

1 comment:

  1. Selamat berkenalan kempetai Ed. Yeah! jgn risau awak. Karang ramailah follower tu. Hehehe, yang penting sabar dan berusaha. Slmt berkenalan... Keep in touch =)

    ReplyDelete