Sunday, March 6, 2011

home sweet home...

assalamualaikum..


aku bru jew sampai perthlis arini..warghh..sat gle blik umah..3 ari 2 mlm...tup2 da kat dahlia 2 dah..hurmm..mmg buang msa kat jalan toi..nk tgu bas, dok lam bas..pastu u-turn lak kat kb tuh..mmg letih badan je lah an..tp papon tetap bez ah blik umah..evendo x dpt jmpa my bro (dia teketaq2 nk blik PD, pehal ntah), tp x pa lah..bln 5 nt leh p sne..jln2 cuci mata..weee..x sabar rsnye..mood aku tetap bgus coz dpt jmpa budak buas aka anak menakan aku ah..AJIT..makin beso makin menjadi2 nakalnye..x larat nk layan eh..n of coz r dpt jmpa parents aku an..kak2 aku xda coz dpa g kursus kat kl..mlm td bru lik png..so td mse nk blik, aku juz g salam je ah..xdpt nk sembang byk2..sori ye kak..bln dpn ceq blik g..kta sembang r pai lebam..kui2..

hmm..td mse nek bas nk blik cni..haishh sabo je lah labu..bas dah ah full..ktrg nek bas 2 tgkt yg cityliner tuh..mak kau..punya ah PANAS..ekon pasang mcm x pasang..aku nk tdo pon x selesa woh..berpeloh2 mka ..da r kepala aku tegolek sana cni..mmg kesabaran yang melampau amat diperlukan ah..ramai gak ah yg dok ngipas2 mka.."SEJUK" ktakan..pesal ntah bas tuh aku pon xphm..

dulu pnah skali, bas yg sma ah..ekon mcm tu gak..dr perlis pai tol sg dua..rs cm x cukup udara pon ada gak..dah tu bley plak kat tol tu enjin mampos..haishh..aku cm nk glak kuat2 je an..then tb2 ekon tu sejuk gle..agakye pakcik bas tu bru sedar ada org lam bas tu kot..b4 dat dia rse x da org tu yg dia x heran kat ktrg kot...oh pakcik..kenapa lah kat tol sg 2 bru pasang ekon kuat2??????????? SABAR!!!

No comments:

Post a Comment