Sunday, January 20, 2013

saja wat semak..

lama aku x buka blog ni....dah mati pon..bwhahaha..ni aku korek kuboq balik..hehe..assalamualaikum..actually nk buka yahoomail tapi entah kenapa x bleh buka..dah lama sangat kot peram..tu jadi camtu..hahaa..padan muka ang kempetai..sapa suruh setaon 4 kali baru nak online..haha..so aku saja2 lah try buka blog kot2 boleh..tup2 boleh pulak kn..ang main2 noh ngan aku...hempok mau??hahaha..cerita aku skang??emm apa ya..ohh..dah lama aku abeh study..bulan 11 ritu konvo diploma..now x sambung degree ag pon..baloq liat..hahaha..aku keja benti keja benti..p jalan sana sini..main paintball..oh yeah..hobi baru tuh..paintball..hahaha..bez siot kot..kterang maen free je weh coz under belia..so kalo der game sekitar kome2 sklian n free lak tu p lah maen..gempak kot..wlopon kna tembak bertalu2 tapi tetap excited tahap x hingat keh..nak main lagi..lagi dan lagi..lebam??alah besa ah tu..mau 3 4 minggu nak ilang..hahaha..tapi meme puas aty lah maen..sangat2..haha..team aku consist of ma fmly members je..mak ayah aku skli??ohh tidak lah..dpa x maen sokong kterang jer..aku..kakak aku n abg ipar n spupu sklian 1 team..bez2..nk pegi trnmt hat hebat2 tu x mampu lagi an..yelah mahal kot aksesori n pdftran dia cek oi..so dah orang bagi maen free  tunggu bapak ag..p lah maen..menang dpt gak adiah..tp stakat aku dok maen ni pnah dpt no 2 skli..yang tu sebab lawan ngan team pompuan..yg under belia tu gurls lawan laki ok..paling tinngi pon penah dpt no 4 je..hahaha..tp kira ok lah kn..sebab lawan ngn laki n km ni baru sangat2 lam painball ni..so kutip xprnce dlu lah kn..nt dah jadi pro bru lah msuk game hat hebat2 tuh kn..huhu..ok tu je lah nak cte..nanti rajen aku cte ag..hahaha..bubye..:-)

No comments:

Post a Comment