Saturday, April 21, 2012

apa cerita kau??

salam..lama x update blog ni hah..boleh simpan wat pekasam dah pon..huhu..busy ckit..well exam dah abes..diploma dah abes..tunggu result je..tatau lah camne..harap2 suma ok saja..amin..skang ni memang aku x wat pape..juz dok umah..ngeeee...act kena jaga mak den sakit..aritu masuk spital coz cirit birit muntah bgai..laz2 doc kata kna jangkitan kuman kat kidney..naseb baek cepat..kalo x lagi parah ah..sebelum merebak bagai dpa doc wat lah apa2 yang patut to kill the bacteria..wuwuwu..takot aku!!yelah..dalam dok gelak ketawa suma tiba2 je jatoh sakit..mula2 kena tahan wad biasa spai lah 1 malam mak aku macam sesak nafas jew..kecut perot beb..pagi tu memang agak trok ckit ah..nafas pon naek tinggi semacam jew..tengah ari tu gak dpa tolak masok icu..huhhhh...serius ketaqqqq gila nak mampos...few days dok lam icu pastu dah bleh kuar..pastu dah bleh balik umah...alhamdulilah mak aku dah chat..kaki jew x kuat nak jalan coz lama sangat dok atas katil..so far ok lah..xpe lah take tyme ckit kan..so skang ni keja aku juz jaga mak aje lah..nak p keja kang payah plak tgai mak aku sorang2..kak2 aku pon cbok ngan keja..abang aku pon dah berminggu dok amik cuti..kang nt orang raya ,dia plak raya sorang kat PD nuh..hahhaha...xpe lah..berkorban sat..bila ag kita nk wat ehsan kat parents an??..huhu,...so tulah cite aku skang ni..kte juz mampu merancang..Tuhan yang tentukan...so doa2 lah mak aku cepat chat,cepat jalan dan hidup ceria macam biasa..huhu..amin:-)

No comments:

Post a Comment