Thursday, February 9, 2012

aku...kamu dan dia...

kamu..
insan pertama yang mencuit hati
insan pertama yang menggegar rasa hati
insan pertama yang melakar potret hati

kamu...
namamu terukir dalam sanubari
dirimu menjadi idola hati
datangmu membawa penyeri

dia...
menoreh luka di hati
membawa lara dalam hidupku ini
membenci segala yang aku miliki

dia...
makin berusaha mendekati
makin kuat kamu berlari makin kuat dia mengejar kembali
makin kukuh hatimu dia genggam kini

aku...
hanya memendam rasa di hati
kusimpan luka yang menguasai diri
kutinggal jauh perasaan ini

aku...
tak ingin lagi mendampingi
tak ingin lagi memencil diri
cukup sudah sampai disini
aku dan kamu tak mungkin bersama lagi
kerana dia perlu kamu disisi
terima kasih untuk cinta yang kamu beri..

No comments:

Post a Comment